wat doe ik hier eigenlijk.... - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Hadassa Groot - WaarBenJij.nu wat doe ik hier eigenlijk.... - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Hadassa Groot - WaarBenJij.nu

wat doe ik hier eigenlijk....

Blijf op de hoogte en volg Hadassa

14 Juni 2015 | Haïti, Port-au-Prince

Oeps, ik heb nog helemaal geen verslag gemaakt over de dingen die ik doe hier.
Nou... niet heel veel! haha

De kinderen hier hebben een erg druk schema. Door de weeks gaan ze naar school, na schooltijd maken ze huiswerk.
Zaterdags is de enige dag waar ik activiteiten kan doen met de kids.
Meestal in de avonduren..

In de tijd dat ik dus eigenlijk niks kan doen... Zit ik op het kantoor en doe ik administrative taken. Of ik dat leuk vind... mwa niet echt maar ik wil gewoon wat te doen hebben. Ik hou niet van stil zitten.

Nu ik een beetje weet hoe de boel werkt.. verzin ik gewoon mijn Eigen taken.
Ik maak een activiteitenplannetje voor de ouderen. Na de goedkeuring (die ik nog steeds niet heb) ga ik er mee starten.
De activiteiten die ik uitvoer met de kinderen in de avonduren heb ik special gericht op de fijne motoriek. Aangezien ze hier vooral activiteiten hebben gericht op de grove motoriek, wil ik kijken hoe ver de kinderen ontwikkeld zijn in hun fijne motoriek.

Daarnaast leer ik de kinderen en mijn collega's Nederlands.
Zo nu en dan help ik andere nederlandse gasten bij hun onderzoek.

Nu heb ik genoeg te doen ghehe. Zo nu en dan ga ik er op uit. Naar klinieken, markten, besprekingen ens ens.


  • 14 Juni 2015 - 21:37

    Mieke Muilwijk:

    Ah, een stukje duidelijker nu.
    Je activiteiten met de ouderen ga je dus nog starten. Wat heb je verzonnen?
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hadassa

Hi, Welkom op mijn profiel. Eind Mei vertrek ik naar Haiti, het land waar ik geboren ben. Ik ga daar twee maanden stage lopen in het kinderdorp van de stichting Hart voor Haiti. Ook ga ik daar mijn familie ontmoeten.

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 7670

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 31 Juli 2015

Back To My Roots

Landen bezocht: