Back To My Roots - Reisverslagen van Hadassa de Groot - WaarBenJij.nu Back To My Roots - Reisverslagen van Hadassa de Groot - WaarBenJij.nu

Back To My Roots

Geboren in Haïti en getogen in Nederland.

Na 15 jaar ga ik twee maanden terug naar mijn land van herkomst.
Toen ik drie was ben ik geadopteerd door mijn Nederlandse ouders en opgegroeid in een multiculturele familie.

Van jongs af aan ben ik me al aan het voorbereiden op deze reis.
Ik had toen al het verlangen om een poosje terug te gaan naar Haïti om te zien waar mijn roots liggen.
Kort daarna ontmoette ik Johan Smoorenburg van stichting Hart voor Haïti.

Het kinderdorp die hij heeft opgericht vlakbij de hoofdstad van Haïti sprak me erg aan, vanaf dat moment ontstond het plan dat ik daar in de toekomst daar eens stage kon gaan lopen.

Nu is het bijna zover!!
Ben tweede jaars student van de opleiding SAW-MZ en eind Mei vertrek ik om mijn een steentje bij te dragen in het Kinderdorp vlakbij Port-au-Prince!

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2015

Haitiii

14 Juni 2015

wat doe ik hier eigenlijk....

14 Juni 2015

Nationale kinderdag

06 Juni 2015

They show me love

06 Juni 2015

Besprekingen
Hadassa

Hi, Welkom op mijn profiel. Eind Mei vertrek ik naar Haiti, het land waar ik geboren ben. Ik ga daar twee maanden stage lopen in het kinderdorp van de stichting Hart voor Haiti. Ook ga ik daar mijn familie ontmoeten.

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7669

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 31 Juli 2015

Back To My Roots

Landen bezocht: